Enflasyon açıklanmadan 10 bine bile sevinmek saçma olur. Bi bakalım enflasyon yüzde kaç açıklanacak. Zamlar ne olacak. Maaşlara zam geliyor ama aynı oranda herşeye zam geliyor. Yani zam aslında lafta kalıyor, yine ay sonunda cepte para kalmıyor.
Bakalım zamlar ne olacakmış 💁♀️