gamzeaktasss Gebelikte 3. Doz aşı olmayı düşünüyor musunuz? Doktorum yaptırabilirsin diyor 3 aylık hamileyim
muge1661 gamzeaktasss benimde ocak ayında 3. Ayım dolcak hemde aşım ozamana çıkacak bende olacağım doktorum kesinlikle ol dedi.
Zasli gamzeaktasss ben 5.ayım biterken 2 doz biontech oldum. Korona daha korkunç aşıdan. Yinede kişisel tercih tabi
Burcuu9803 Canım 17 haftalıkken 4. Doz aşımı yaptırdım her hangi bir sorun yaşamadım doktorum da olabilirsin demişti emin ol corona daha tehlikeli
babynil @gamzeaktasss benm hic asim yoktu gebelikte yaptirdim iki dozumuda gebelikten 1ay once covid gecirmistm. Ama doktorum 16.haftadan once onermiodu benm