5eylul Kızlar çatlatma iğnesinin 10.günü ve sıfır belirti. Yine hüsran sanırım. Yarım gün bi kasık ağrım oldu gibi başka da yok. Hiçbir belirti yok. Belirtisiz hamile kalan var mi ya da bu ay çatlatma vurulan yoldaşlarim🤗
Deletedmom73711 5eylul Benim 8. Günüm, bir kaç belirtim var ama progestan kullanıyorum ondan mı iğnenin etkisi mi ne olduğunu çözemedim vallaha.🙊
5eylul Deletedmom73711 bende hiç belirti yok kuzum iğne vurulduğum gün oldu o da çatlama olduğunu hissettim zaten ondan.
Deletedmom73711 5eylul Yine de güzel düşün hiç belirti olmadan da hamile olan var, belirtisi olup hamile olmayan da var. İnşAllah hayırlı haberler alırız.❤️
5eylul Deletedmom73711 inşallah diyelim kuzum ❤ Test yaomaktan belirti aramaktan kür iğne doktor ovulasyon testleri her şeyden öyle yoruldum ki 😔😔😔 Test yapmayacağım zaten adet günüm geçmeden
babynil @5eylul ben asilama yaptirdim sifir belirtiyle hamile oldugumu ogrendm. Her gebelikte belirti olmuo ki suan ki belirtiler de en fazla kasikta batma belde agri faln
5eylul Sevgiarf adete 8 gun var zaten test yapmam geçmeden ama hamilelik hissettim der ya kimisi ben de his belirti hicbir şey yok. İnşallah isteyen herkesin olur
babynil @5eylul adet gecikene kadar bekleyin belirti var mi yok mu die dusunmeyin hic bence o belirtiler biraz da psikolojik. Benm kesin tutmiycak diodum sifir belirtim vardi cidden hic yoktu yani hamileligi ogrendm 1hafta sonra goguslerim falan sisti 😅