Sumiire Kızlar çevremdeki herkes bana fazla kıyafet alma çabuk büyüyo diyolar ama neyi nekadar almalıyım bi fikrim yok ilk 3 ay nelere nekadar ihtiyaç duyuluyo yada ekstra önerebileceğiniz birşeyler varmı şunu al çok işe yarıyo gibi
HollyMolly Sumiire ya öyle diyorlar da bu çocuk ne giyecek yani altını pisletecek kusacak vs.. ben 0-3 ve 0-6 ay olarak en az onar parça aldım valla. Daha fazla da olabilir bilemiyorum.
Saadet14 Sumiire Bende ama milleti de dinledim valla cok sey almadim hazirladim. Bebegin kilosuna gore bile degisir diyorlar. Bi arkadasimin bebegi 1 aylikken 3 6 ay giyiyordu. Bence duruma gore hareket etmek en guzeli bende hepsinden 0-3 3-6 6-9 ay dan 10 ar adet aldim hep duruma gore de gidemezsem bile internetten alirim dedim.
Sumiire HollyMolly Aynı düşüncedeyim battaniyeye sarılımı büyücek bu çocuk herkes ay cok alma iyide nekadar alayım söyleyin ona gore alayım ilk hamilelik tecrubem de yok
Sumiire Saadet14 Bana cok az geliyo 10 tane ya günde ortalama nekadar üst değiştiriliyo ki birde kurutma makinemde yok yetişirmi bilmiyorum
Sumiire Saadet14 yani bilmiyorum yavaş yavaş alıyorum doğuma kadar nekadar olursa malum fiyatlar ortada indirimde bulduğum kaliteli şeyleri almaya çalışıyorum şimdiden