_ipekkkkk Kızlar daha 32+5 haftalık dün kontrolümüz vardı doktor kafası çok asagida dedi erken doğum akla geldi hemen ama en iyi öğrenme yolu alttan ultrason dedi baktı rahim ağzı uzunluğuna kılı kılına haftasıyla iyi tam olması gereken dedi Bugün ev sahibi de karnın düşmüş aşağıda çok dedi Benim hiç yukarı çıkmadı göbek deliği altında hep çocuk bu zamana kadar riskimiz olmadı şükür şimdide yok https://resimyukle.io/r/aBwQ0iuXek
Gulali _ipekkkkk benimde karnım aşağıda bebek inmiş dedi doktorum bol bol dinlen fazla ayakta durma dedi
_ipekkkkk Elifgoktug1 normal mi ay doktorda kafası çok asagida dedi komşuda aşağı inmiş deyince korktum canım 🥺😕 Daha yeni yeni sert hareketlerini hissetmiyorum anca can yakmaya başladı
Elifgoktug1 _ipekkkkk servikal uzunluk yeterliyse endişe etme yinede dinlenerek gecirebilirsin zamanini dikkatli olmakta fayda var tabiki
Elifgoktug1 _ipekkkkk benim oğlumda 38 de düştü karnım düşmüş hali böyle olmuyor ust komple boş duruyor nerdeyse
haticeks Bende 33 küsürdeyim benimkiside hep böyle birkaç hafta önce erken doğum riski görmüştü doktor alttan cihazla baktı uzunluğa 26 dedi 25 den düşükse riskli görüyoruz falan dedi .Sizin ölçüm ne kadar çıktı
_ipekkkkk Elifgoktug1 sağolasın canım öyle de doktor yürüyüş yap dedi bakalm 🤷♀️ ne ara dinlenicem acaba 🤷♀️
_ipekkkkk Elifgoktug1 aynen üst boş benimde hiç yok göbek deliği üstü boş 🤷♀️ bu haftadan sonra çıkar mı yukarı acaba 🤷♀️
Elifgoktug1 _ipekkkkk o zaman risk görmemiştir yoksa yatiriyorlar oğlumda erken doğum riski vardı benim 30 32 haftalarda sancilarin başlamıştı yemekten tuvalete kalkacaksın demisti doktor gerisi ful yatarak gecti
_ipekkkkk Elifgoktug1 Fotoğraftan öyledir belki çünkü yukarısı boş 🤲 sağlıklı gelsinde Allah’ın izniyle 🤲💙
_ipekkkkk Elifgoktug1 aynen banada dedi sancıların başlayabilir bu haftalarda dedi ara ara var dedim Elhamdülillah risk var demedi de insan yine endişeleniyor birden bişey olur belli olmaz 🤲 hayırlısı bakalım