Ozgeekrblt 14 haftalık hamileliğim ve işkence gibi geçiyor hergün mide bulantısı yasıyorum napabilirim ? İlaç verdi doktorum ama faydası yok ?
kahvesever__ Ozgeekrblt ayran salata çorba salatalık ve çubuk kraker yeşil elma ilk 3 ay bunlarla beslendim doktorum önerdi bende. Hiç birşey yiyemiyordum baharatlı yiyecekler yemeyin daha kötü yapıyor mideyi bilginiz olsun
muge1661 Ozgeekrblt ilaç ne kullanıyorsunuz ? Benimde berbat geçiyordu günlerim 2-3 kere hergün kusuyordum. Doktoruö onzyd 4 mg verdi sabah akşam alıyorum çok çok iyi geldi kendime geldim resmen.
Ozgeekrblt Prilam diye bir ilaç verdi 10 mg sbah aksam ve yatmadan içiyorum. Birde mide koruyucu rennie duo vermisti ama bende işe yaramadı. Sizin ilacı söyleyip bide onu denemek isterim 🙂