Hazal42 Gizemii bence normal ya büyük bir sorun olacağını sanmıyorum benimkide sizinkine yakındı hiçbir sorun yok dedi doktorum
SevimnurBaaran Gizemii benim ilk gebeligimde açlık 97 1.saat 195 Saat 112 çıkmıştı doktor dikkat et çok karbonhidrat tüketme demişti