Yarenheybeli Yumurtlamadan bir hafta sonra kan verdim ve hormon değerim 9.43 çıktı iyi bir şey mi kötü mü anlayamadım göğüslerim ağrıyor Belirti olarak anlayanlar lütfen yardımcı olsun 🙏🙏
Fyzaa018 Yumurtlama olduğunu gösteriyor bu değer. Şuan ki belirtiler yumurtlama sonrası belirtiler. 1 hafta sonra test yapabilirsiniz…
moom222 minipanda ben kalamadim bnde farklı bir eurum söz konusuydu. Polip vardı rahimde ameliyat olmam gerekiyordu geç farkedildi tüp bebek doktoru farketti