Busra-61 benim bebeğim ilk doğduğunda odam çok küçük olduğu için joie nin ana kucağında yatırıyordum hep haliyle de başı yüksekte oluyordu bütün gün onda yatıyordu ve kusma olayını hiç yaşamadık. O yatağa bağlıyorum bende sebebini bence faydası var. Kendimizden de düşünebiliriz yani reflüsü olanlar genelde başını yüksek tutması gerekiyor. Şimdi ki bebeğimde de almayı düşünüyorum inşllah