Efe39 Kuruuzum hayır narkoz yok bebek o daha, local krem sürüp uyuşturdular galiba sona ufak iğne vurdular, sünnet esnasında etrafa bakınmış hiç ağlamamış, sonrada ağladı tabi uyuşukluk geçince şimdilik iyi.