35+2 haftalık hamileyim sancılarım var ayriyeten hasta olmuşum burun akıntısı ve boğazlarım şişmiş sancılarıma dayanamıyorum bianda girip sanki dogum yapıcakmışım gibi oluyo 2 gebeliğim acaba acile gitsemmi bebek doğarsa kuveze alınırmı oğlum 12 gün kaldı çok korkuyorum bi akıl verirmisiniz