yyagmurrsenn spinal iğnesi vurulurken çok sakin ol ve anestezi uzmanını dinle hiç ağrı olmuyor zaten sonra hiçbisey hissetmiceksin, mide bulantısı, çarpıntı, baskı olduğu anda yanındaki hemşireye söyle, anlık sana neler olduğunu hemsireye söyle, bi müzik isteyebilirsin onlardan bdn müzik istedim çok iyi geldi bi yandan müzik dinledim bi yandan dua okudum hep, odana gittikten 2 saat sonra felan ağrı başlıyor hemsirelerden hemen ağrı kesici iste, ilk kalkışta sol kolunun dirseginden ve yanindaki birinden destek alarak kalk, direk karşıya bak yere bakma başın döner yoksa, bi kaç adım atıp uzanacaksin zaten dinlendikten sonra sürekli kalkmayı dene, odanın içinde hafif adımlarla gez, gezdikçe hareket ettikçe daha çabuk iyileşiyor ameliyat yeri, tuvaletini yaparken bekle kendiliğinden dökülecektir, en fazla 3 gün sonra baya kendini iyi hissedeceksin canım eve geçince antibiyotik ve ağrı kesici ilaçları ihmal etme yoksa çok ağrın olur, senin merak ettiğin bişeyler varsa sorabilirsin aklıma şu anda bunlar geliyor..