Merhaba arkadaşlar bu benim ilk gebeliğim ve 7+3haftalığım. İlk öğrendiğimden bu yana 1.5 kilo vermişim. Biraz tedirgin oldum çünkü bebeği besleyemiyor muyum endişesine kapıldım. Hiç kusmadım ama sabah bulantılarım var. Ama akşamları güzel yiyorum. Bir de sağlıklı beslenme alışkanlığı edinmeye başladım paket gıda ve fastfood tarzı yiyecek yemiyorum ondan da olabilir mi?