Melisaelf Merhaba anneler 🤰🏻 5+4 haftalık hamileyim 4 gün sonra bebeğimizi görmeye gideceğiz keseyi çok heyecanlıyım siz neler hissetmiştiniz
alparslanannesii1661 Melisaelf titremistim heyecandan 😍 sabahı sabah etmiştim ama dogumdan sonra onu ilk gördüğüm an su hayatta hic biseye değişmem 😍🙏
Kumpr Melisaelf hayatım da yaşadığım en mutlu olduğum anlardan biriydi iki kese gördüm ve sevinçten gülerek çok ağlamıştım şimdi 14 haftalık olduk 🤲❤️
Nesraa_ Melisaelf Ağlamıştım ben burda ufacık bir kese var daha çok yeni demişti doktorum duygulanmıştım 🤭 gerci hala öyle her seferinde duygulanıp ağlıyorum 🤭
kahvesever__ Melisaelf ama çok güzel bir duygu gerçekten ben çok ağlamıştım kalbin sesini duyunca doktor utarasyon resmî verince
hs_mutluluk16 Görene kadar da gördükten sonra da hem mutluluk hem endişe 🥰 doğurmak üzereyim benim bütün sürecim mutlulukla onu düşünerek sağlığını düşünerek geçti
deletedmom87894 Melisaelf 12 de daha çok heycanlanmıştım😂kafası elleri belli olunca insan dahada heycanlanıyor görmek için sabırsızlaşıyorum hep😊