Adairem Kızlaaarr bebeklerınız gecelerimi daha cok hareket edıyor yoksa gunduzmu?? Hareket etmedıgı zamanlarda karnınız sarsıyormusunuz yada baska yontemlerınız varmı?? :)
Epelinkiran Evet benimde sabah ilk uyanınca ve gece yatmadan çok hareketli oluyor. Muhtemelen uzanıp dinlendiğim zaman olduğu içindir. Gün içinde de oturduğumda ara ara tekmeler atıyor tabii
Melisct94 Gece erken saatde ve gece geç saatde ara sırada öğlen ☺️ Ve tabiki tatlı yediğim an her dakka 🙈