Reyyankus 39+3 haftalığız bir saat önce suyum geldi anca yola cikabildik birşey olmaz demi bebeğime yaşayan var mıçok korkuyorum şu an yoldayım yarım saate anca hastanede olurum. Nolur dualarınızda bana da yer verin korkuyorum.
aleladebirmom Reyyankus yok korkma bişey olmaz. Bi sürü post okudum suyu gelince duşa girip temizlik yapıp hastaneye öyle gidenleri. Allah yardımcın olsn sağ salim kurtulun inşallah ikiniz de❤️
Hernameises Reyyankus Canım panik yapma sakin ol su geldikten sonra hemen acil müdahaleye gerek yok 48 saate kadar beklenebilir telaş yapma Allah yardımcın olsun🤲
AdenEva Reyyankus 2-3 saate kadar vaktiniz oluyor anında hastanede olmak zorunda değilsiniz diye biliyorum korkmayın. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hayırlısı olsun
Reyyankus aleladebirmom Hernameises AdenEva Hilalusenmes Clementinee sumeyyearas alparslanannesii1661 Lavina 1212Emel Kızlar hepinizden Allahım Razı olsun yatışım yapıldı doğum başlamış dedi sancin yok suni verelim dedi 3 buçuk açıklığın varmış suni verdiler şimdi dolanıyorum kolidorlarda aklimda tanimasam da hep sizler varsınız hepinize ayri ayrı dua ediyorum bir avazda kurtarsın RABBİM sizleri sağ sağlım kucağınıza almak nasip olsun bana da dualarınızda yer vermeyi unutmayın artık sancılar bastırıyor ALLAH’IN izniyle dogurunca yine doğum hikayemde bulaşmak dileğiyle ALLAHA emanet olun.🌹
Clementinee Reyyankus canım panik yapma suyun gelince hemen doğum başlamıyor sakin ol lütfen 😇 Arkadaşımın suyu geldi duşunu falan alıp gitti hastaneye 🤍 Sağlıklaaa al bebeğini kucağına 🤍🤍
sumeyyearas Allah yardımcın olsun Bi avazda kurtul inşallah. Korkma dua et . Sakin sakin derin derin nefes alarak karşılamaya bak sancıları 😊
alparslanannesii1661 Hiç panik yapma 2 de suyum geldi sabah 9 da doğdu sağlıkla kavuş insallah bebeğine 🙏😍
1212Emel Reyyankus hiç korkma bende kızımda hamileyken suyum evde gelmişti sonrasında annemi arayıp gittik hastaneye. Yani suyum geldikten yaklaşık yarım saat kadar sonra varbildik hastaneye hiç bişey olmadı hayırlısıyla doğurdum şimdi kızım 14 aylık Allah sanada hayırlısıyla kurtulup kucağına almayı nasip etsin
1212Emel Bana da dua edin kızlar şimdi hamileyim ama daha doğuma 5 ay var oğluşum olacak Allah ın izniyle hayırlısıyla doğum yapıp sağlıklı bir şekilde kucağıma almak istiyorum
Clementinee Reyyankus canımmm Sağlıkla gelsin bebeğinnn sağlıkla al kucağına İnşallahh🤍🤍 Güzel haberlerle gel bize İnşallahh 🤍🤍🧿