Hanımlar omega3 kullanımı onemli balik yiyemeyenler benm gibi balik yagi hapi kullananlar varmı ac mı tok mu aliyosunuz birde bildiğim kadarıyla erken dogum riskini azaltiyo diye biliyorum vee ikinci sorum nst de sancisi çıkan bu sebeple hastaneden en az 3 litre serum alan varmi benm böyle devam ediyo zor geçiriyorum artik gelsin istiyrz sezeryan olack allahin izniyle (35 hafta olduk bugun