Hanımlar merhaba 36+1 haftalık hamileyim 2 gün önce nst de yoğun sancım çıktı doktorum bu sancıyla doğurursun deyip ağrının kesilmesi için serum takıp müşahede de tuttu sonra eve gönderdi 2 gündür belimde hiç durmayan bir ağrı var çocukta çok fazla hareket ediyor sürekli altta yoğun bir baskı hissediyorum bu sabahtan beri de kasıklarım ağrıyor ama ağrıların belli bı araliklari yok başladım mı saatlerce ağrıyor doğum başlamış olabilir mi ?