busra5501 ben içlik değil de bu iç zıbınlar var ya zarf şeklinde göbek bağı için onlardan aldım. Bir de şöyle duymuştum tek kalın bir parça değil de ince ince 3-4 pamuklu parça giydirmek bebekler için daha sağlıklıymış. O yüzden iç zıbın, kısa kol zıbın üstüne tulum veya takım giydirmeyi düşünüyorum ben. Çok çok soğuk olursa bir de yelek giydiririm