Epelinkiran Bugün göğsümün ortası aşırı şişti semsert oldu bebeğimi çok yukarda hissediyorum. o da sırtıma vurdu aşırı ağrım var. Rahatlamak için öneriniz var mı yoksa bu sırt ağrısıyla uyku uyuyamam 😔
Elifelam Bende de aynısı oluyor. Sırtını sıvazlattırırsan geçebiliyor ya da öne doğru bir süre eğilirken azalabiliyor. Doktor bebeğin büyümesinden dedi