Kızlar 36 haftalığız karnım aşağı indi sancılarım yok henüz adaçayı içiyorum hurma yiyorum henüz dün başladım kullanmaya merdiven inip çıkıyor yürüyüş yapıyorum hareketliyim oturmuyorum sizler ne yapıyorsunuz kullandığınız değişik biseyler varsa öğrenmek isterim