Elifinannesi_ Kızlar şükür 37+1 olduk. Miniğime kavuşmama çok az kaldı. Doğum korkusu aldı başını gidiyor. Korku heyecan karmaşık duygular içerisindeyim. Şimdiye kadar 8 kilo almışım. 1 cm açılmam var. Herşey şükür yolunda 🌸 Sizde durumlar nasıl ? 🤰🏻
busra_2332 Elifinannesi_ 37+2 olduk bizde 🥰 dün kontrolümüz vardı. Ne sancı çıktı ne açıklık. Ama belim ve kasıklarım fena ağrıyor. Bakalım paşamızın keyfi ne zaman yetecek 😅
Cinarinannesiiiii Elifinannesi_ doğum korkusu halay çekiyor bende😅😅 çatı muayenesi pazartesi yapcak heralde o zaman 38 olmuş oluyorum 😅
Elfidaa Elifinannesi_ ay ben 34+5 im 37 de doğum yapmak istiyorum hayırlısıyla gönlümdeki olur inşallah 😊🙏 . Ama ben bu haftada 11kilo aldım 37de 15 olur heralde 🙈
Elifinannesi_ Elfidaa Günler su gibi geçiyor canım benimde erken doğum riskim vardı 32’den beri istirahat halindeyim doktor 37 asla göremezsin diyordu şimdide minnoşun gelesi yok 🤭 Keşke hemen doğsa diyorum ama nerdeeee. Sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 🙈👼🏻
Emoss17 37+2 deyiz 1 hafta sonra kontrol var korku bende de var hemde çok. Ama aklıma pek getirmemeye çalışıyorum eninde sonunda bu durumu yaşıcaz 😊
Elifinannesi_ Emoss17 Evet canım bende öyle düşünmeye çalışıyorum ama evlenmeden önce hastaneye yüzü görmüş insan değildim iğneden bile korkardım. Şimdi böyle bi tedirgin oluyorum da yapacak bişey kalmadı sona geldik 😬
Emoss17 Emoss17 hiç doğum belirtisi yok kontrolde belli olur bakalım açıklık falan var mı kasılmalar ne durumda
Elifinannesi_ Emoss17 Ben nedense kilo alamıyorum 60 kilo ile hamile kaldım şuan 68 olmuşum . Bi oturuşta 1 ekmek yediğim bile oluyor ama almadım anlamadım 🙈
Emoss17 Elifinannesi_ bende diyorum bu,zamana kadar hastaneye bu kadar gitmemiştim korku var 2 hafta sonra memlekete gidicez eşimin çalıştığı yerdeyiz burda kimsemiz yok
Emoss17 Elifinannesi_ busra_2332 bel ağrısı bende de var çok fazla ama bi gün oluyor bi gün olmuyo anlamadım😊
Elifinannesi_ busra_2332 Bende sancıda çıkıyor açıklık da var. Korkuyoruummm 🤭 Ara ara sancı vurdukça doğum sancısını düşünmek bile istemiyorum Allah bilir o nasıldır diyorum. Allah yardımcımız olsun 🌸🤭
Elifinannesi_ Cinarinannesiiiii Ay çatı muayenesinden çok korkuyorum ben açılmama bakmak için sürekli alttan muayene oluyordum. Çatı muayenesi daha zormuş sanırım
Cinarinannesiiiii Elifinannesi_ yok ben ondan korkmuyorum işte sancı çekmekten çıkarmaktan korkuyorum 😅