Fidoss Merhaba arkadaşlar 8 haftalık gebeyim kanım 10 seviyelerinde vegaferon kullanıyorum ama baş dönmem mide bulantım ve kalbimde sıkışma hissediyorum bu durumu yaşayan ve çözüm yolu bulan var mı 2 çocuğum daha var bakmakta zorlanıyorum enerjim hiç yok
Hayallerim95 Fidoss benimde 10 şuan 25 haftalık gebeyim doktorum da bana kan şurubu verdi onu içiyorum halsizlik oluyor arada kalbim ağrıyor falan Allah yardımcımız olsun
Sedarda Fidoss Bana dokunmayan tek demir takviyesi feramat.Digerleri beni mahvetti ishal,baş ağrısı,halsizlik aman Allahım kullanılacak gibi değildi