Kızlar merhaba bugün 25+1 olduk şeker yüklemesi yaptırdim 75 mg az önce hastaneyi aradım şekeriniz yüksek çıkmış diyet yapmanız gerekli dediler kaç olduğunu bilmiyorum ama korktum açıkçası ilk gebeliğimde yoktu bu süreç nasıl geçer bebeğe zararı olurmu nasıl bir önlem alınmalı ne gibi etkileri var yardım eder misiniz canm çok sıkıldı 😥😥