Sedaaaa2 Gece yatıyorum pıt pıt atma oluyo kasıgımda ya rahatsız mı edıyorum bebegı diye donuyorum gene devam ediyo 4 5 dk yakın otururkende oluyo bu sıralar acaba neden 28 haftadayız
goktugun_annesiii Sedaaaa2 ayni şey bende de oluyor canım senin haftalarındayken başladı bende de bu gece 36 haftalık oluyoruz hala devam 😅 bebiş hıçkırıyormus ciğerleri gelişiyor minik tospigin 💙😅