alcang bu sizin görüşünüz bir şey diyemicem ben hala daha şükür etme taraftarıyım, sizin görüşünüze bir saygısızlığım yok ama ben bardağın dolu tarafından bakmak istiyorum belki Polyana diyeceksiniz ama daha kötü şartlarda olan insanlar var ben bunu düşünmek zorundayım 🤷🏼♀️ Lütfen bu dediklerimden kötü birsey dediğimi sanmayın sadece düşüncelerimi dile getiriyorum 🤲🏻