Asilsmommm bu bebeğin gelişimine göre değişiyor bi paket jumbo bitirdim ikinci paketten 10 tane kaldı 2 numarada aynı oldu bizim zar zor bitirdik ikiyi 2.5 aylık şu an 3 numara kullanıyoruz stok yapmayın bence hemen severse öyle alın denemek için alın sonra alırsınız bi arkadaşım sever dile öyle indirimde molfix aldı elinde patladı sadece Prima kullanabildi bebişi o bezleri de çocuğu olanlara hediye olarak götürdü