Meltemguven Merhaba kızlar 35+5 karnımın altında adet sancısı gibi sancı var geceden akşama kadar bazen gelip gidiyor. Yalancı doğum sancısı mıdır yoksa doğum başlangıcı mıdır 😞
0322sukran Meltemguven 36+4 um bendede oluyor ara ara suan belim çok ağrıyor takip edin 5 dakika da bir.oluyorsa doktorunza görünün
Ghosttt Meltemguven yalancı sancı olabilir kuzum bende 36+2 bendede çok oluyor 35 de kontrolüm vardı doktor doğum pozisyonu aldığını ve bu haftalarda çok normal olduğunu söyledi çok ağrın olursa nst çekeriz dedi