Pcos değilim ama 9 cm kistim var yumurtalığımda adetlerim düzensiz değil doktorlar bebeğin olmaz ameliyat olman lazım dedi dünya başıma yıkıldı ameliyat günü almak için doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim sonra düşük yaptım 2 ay sonra tekrar hamile kaldım hiç bişey yapmadım normal hayatıma devam ettim umudunuzu kesmeyin lütfen hangi doktora gittiysem bebeğin olmaz dediler ama oluyormuş sadece vakti zamanı var çıkmadık candan umut kesilmez rabbim yardımcınız olsun inşallah 🙏