defnelobe Arkadaşlar bugün bacaklarımdan su gibi bi sıvı aktı. Doktor normal dedi gebelikte eğer suyun gelse şarıl şarıl akardı dedi.. Doğuma hazırlıyor vajina kendini dedi yaşayan varmı?
[silindi] defnelobe benim de ilk başta bacaklarımdan sıvı aktı az idrarım sandım tutmaya çalıştım olmadı anladım ki suyum gelmişti 3 saat sonra da baya bi su gelmişti üstüm başım koltuk falan komple su oldu ped fayda etmemişti
defnelobe [silindi] oovv benimki öyle değil ya durdu azıcık bi suydu sizin baya baya suyunuz gelmiş 🥺
[silindi] defnelobe evet öyle olmuştu tekrar aynı şeyi yaşarsanız bi doktora gidin isterseniz yada yakında randevunuz varsa bekleyin yavaş yavaş gelip Su azalmasın canım önlemi alalım bence
defnelobe [silindi] ya sarı akıntım hep oluyor ama peçete koyuyorum anında sıcacık su akıyor peçeteyi kirletiyor ister istemez korkuyorum 🥺
[silindi] defnelobe valla canım ne desem bilmiyorum başıma gelmediği için de karışmak istemiyorum içine sinmiyorsa doktorumda kızmaz dersen git bi baksınlar için rahat etsin
Yase06 Benimde geldi su salı gunu. birsey çıkmadı ama .sanci yok . Açılma 1 cm dediler . Suyum da normal çıktı. Bugün de kontrole gittim kan aldılar. Enfeksiyon falan kapıp kapmadigimi öğrenmek için. Sonuç bekliyorum. Bide salı aksama doğru nişanım geldi.
defnelobe Yase06 allah allah ben daha 32 haftalığım ama bilmiyorum doktor normal dedi kontrol etmeden