CerenErenAnkarali Adanesli söa karıj kasları kendi calıştıgında dahs iyi yoparlarmışşşş bir ay sonra tak bnce
Zemheriiiiiiii Adanesli evet evet oluyor gayet normal korkmayın sanki banada alttan hava giriyor gibi bi his veriyor ama vücut doğuma hazırlandığı için
TlinGnenmis Aynı gün doktorum korse ile kaldırdı ayağa ve hiç çıkartma tuvalete gitsen bile dedi öylede yaptım ve sonuç dümdüz hiç Doğum yapmamış bir karın oldu allah razı olsun doktorumdan diyorum çünkü böyle seyler ister istemez önemli oluyor
Deletedmom206 20 gün sonra takmaya başladım 33 günlük bebeğim var 13 oldu takali toparlandı gözle görünür bir sekilde
Elifrana Kullananlar nasıl korse kullanıyor acaba ben de merak ettim hangi marka Memnun kaldığınız bi korse varsa ben de tavsiye istiyorum ☺️
Deletedmom206 Nurr dikişlerim hala aciyor elimi süremiyorum giydiğim korse sacede belimi sariyor alttan giymeli değil yarama denk gelmiyor
Adanesli Susam normal önden yapışkanlı korse onerdı doktorum ole cok kullnmadım zaten dıkıslerı acıtmıyo aksıne korseyle daha rahat harakey edıyırsun agrılarını hsstmiyorsun
Susam Adanesli saol canım dikişlerin ne zamana iyileşti bu arada uzun sürüyo mu iz falan kaldı mı hiç
Adanesli Susam Bı hafta da ıyılesti canm bnm czgı seklınde bi iz kaldı pek bellı olmuyo baya asagıda zaten dikişim yokta yapıstırma yaptı doktorum
Adanesli Bı hafta da ıyılesti canm bnm czgı seklınde bi iz kaldı pek bellı olmuyo baya asagıda zaten dikişim yokta yapıstırma yaptı doktorum