Merhaba ben de gebelik dışında da hep kabızlık sıkıntısı yaşayan biriyim . 15 gün önce normal doğum yaptım. Dikişlerimin açılmasından korktuğum için ne bulursam denedim açıkçası . Normalde hiçbir şey işe yaramazdı ama annemin yaptığı bir komposto çok iyi geldi .
8-10 tane kuru kayısı+1 tane sulu armut doğrayıp tencerede kaynattı içine de biraz şeker koydu . Sonra onu blendırdan geçirip posasıyla beraber her gün içtimm. Ve 2-3 günde bir yumuşak bir şekilde çıkıyorum tuvalete . Size de tavsiye ederim benim çok inatçı bir kabızlığım olmasına rağmen işe yaradı siz de deneyin mutlaka