Kızlar 13+4üm anca randevu bulup bugün gittim, aslında özel hastaneye gidiyorum. Doktorum Doçent doktor ve o bütün ölçülerime bakmıştı iki hafta önce, özel hastanede boşuna para verme herşey normal içni rahatlatma amaçlı devlette yapalım dedi. Devlete gittim bugün 14+2 gözüktüm, aslında bütün muayenelerimde tam tarihindeydi. O yüzden gene baktı normal dedi ama kan testi yapmadı 4lüye çağırdı. Başına gelen var mı sorun yaşadınız mı?