Fatmnrzddd Liyuzamom ya merhaba benimde bugün 31.haftada 1400gram çıktı 2 hafta gelişim geriliği var dedi doktor bebeğiniz sonradan kilo aldı mı acaba düzelir mi sizce
Liyuzamom Fatmnrzddd merhaba canım geçen hafta 33. Haftadaydık kontorlümüz vardı 2100 olmuştu doktor gayet güzel dedi. Gelişim geriliği falan yok yani öyle bi şey demedi bana.