9 aylık oldum, gebelik nasıldı diye sorsalar aklıma o ilk aylar geliyor. Uyku hali(uyku ilacı almışım gibi başımı kaldıramıyordu), halsizlik, bulantı ve kusmalar… gebeliğin zor döneminin son aylar olduğunu düşünüyordum , ilk ayları öyle geçirmek beni çok zorlamıştı. Güzel yanı diyim 😂 normal süreç nasıl olsa geçecek, bebeklerimiz sağlıklı olsun 🎈🎉❣️ Kendimi hep böyle teselli ettim, buna şükrettim🌸