Kızlar ben 2 numaradan 204 tane aldim. 1 numara da hic almadim. Annemin komşusu ben alirim demişti. Komşusu da 164 tane 2 numaradan almış. Yani baya bi 2 numaramiz oldu. 38+1 3300 gr su an bebeğim. Komsu 1 numara çok kullanılmıyor 1 hafta 10 gün kullanirsin anca dedi. O yüzden 1 numarayi da annem 1 haftalik yetecek kadar alicak. Geri kalan 2 numara fazla gelir mi acaba. Komşu fazla gelmez 3 aya kadar kullanir dedi ama sizlere de sormak istedim.