Şuan 11 haftalık olduk. 7 ay önce düşük yaşamıştım. Tedbiren bu hamileliğimi öğrendiğimden beri progestan ve aspirin kullanıyorum dr önerisiyle. 5-6-7-8-9. Haftalarda ara ara lekelenmeler bazen de kanamalarım oldu. Ama ağrım olmadı hiç. Ona dikkat edin. Düşük yaparken ağrım da çok oluyordu. Ve mutlaka doktorunuza görünün çok beklemeden. Bu hamileliğimde de lekelenme veya kanama yaşadığım zaman doktora gittim hep. Bir sorun görünmedi hiç çok şükür. 9 gündür de ne kanama ne de lekelenmelerim olmadı. En son salı günü yine tedbir amaçlı düşük için bir iğne yaptırdım dr reçetesiyle tabii ki. 2.iğneyi de cumartesi vurulucam. O yüzden ne olursa olsun doktorunuza görünün