Asiye_89 doğrulamamışmı daha neler tabi atıyordur demiyorum ama bünysel birşey biraz Allah nasip ederse ayın 19 unda 2 yıl olacak spinal anestezi ile sezaryen olalı çok rahat bir doğum geçirdim 2.gün desteksiz kalktım oturdum 3.gün eve geldiğimde bebeğim ile kendim ilgilendim 1 haftada normal yaşantıma tam anlamı ile döndüm büyük ağrı sızı yaşamadım hatta bu zamana kadar anesteziye bağlı bel ağrım bile olmadı o yüzden hiç doğum korkum yok inşaAllah herkese böyle kolay doğumlar nasip olur sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🙏