Deletedmom_85 Herkese merhaba. Bat 22 6 gün var regle bu ay nedense her ay gibi hüsran olacak gibi hissediyorum. Yinede erken ama Bi kaset test yapiyim dedim. Testi yaptım ilk bi bes dk falan baktım hiç bir şey çıkmadı. Negatif az önce çöpe atacaktım testi silik çizgi çıkmış. Kuruma çizgisi olabilir yüzde doksan biliyorum ama.bi umut diyorum bu şekilde test sonucu görüp hamile kalan arkadaşlarımız var mı? Hem hüzünlü hem garip Bi duygu var içimde. Bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim Bu arada daha önce bir çok test yaptım. Hiç biri böyle olmadı bugun de ertesi gün de negatifti hep. https://www.hizliresim.com/92chwyi
kadifemsii Deletedmom_85 ben böyle varla yok arası çizgi ile öğrendim ama reglimden bu kadar önce yapmamıştım tabi . İnşallah bu ay hüsran olmaz 🤲🏻🤲🏻
sessiz_oyuncu Deletedmom_85 cnm bitane erken gebelik testi alıp yarın sabah uyanınca ilk onu ypsan belki çıkar bi dene istersen.
Deletedmom_85 kadifemsii ilk bes dk içinde ben göremedim ne kadar zaman sonra bu silik çizgi çıktı bilmiyorum Bi daha kontrol etmemiştim. İnşallah Allah razı olsun 😥
kadifemsii Deletedmom_85 benimde sonradan belirdi ilk 5 dk da yoktu . İki gün sonra bi daha tekrarlayın bence
Halime0638 Deletedmom_85 bende öyle yaptım çıkmadı ertesi gün bi baktim cizgi ama yok denecek kadar seninkinden de az bi kaf kaç gün sonra tekrar yaptim saniyesinde çıktı
Deletedmom_85 Halime0638 gerçekten mi? Allahım ne olur bize de bu ay umut olur inşallah 😥 dayanamadım az önce yine yaptım negatif ama 24 saat bile olmadı diğer testi dün geceye doğru yapmıştım. Siz öyle yazınca heyecanlandım Allah razı olsun.
Halime0638 Deletedmom_85 daha çok başında olabilirsin çünkü benimde öyleydi yani senin bu gördüğünden daha silik yoktu resmen bana gözün bozuk diyorlardi o derece yoktu adetini bekle tam sonuç alırsın inşallah gönlünce olsun
Deletedmom_85 sessiz_oyuncu Bi regl gününe kadar bekliyim canım yine hüsran olsun istemiyorum inşallah vardır bu ay 😔
Deletedmom_85 AhsenAdaAda test bir gün sonra sanırım silik oldu o yüzden pek emin olamadım canım. İnşallah söylediğiniz gibi vardır 🥲
mrvrm Bence yok.Benim de böyle oldu. İlk basta çıkmadı. Saatler sonra ben de çöpe atacakken aynı bu şekilde ipince ve belirgin çıkmıştı. Ama hamilelik olmadı. 🤦🏻♀️ kuruma çizgisini çok iyi ayırt ediyorum artık
mrvrm mrvrm hatta şöyle atayım bak. Fotoğrafta çok belli değil, normalde bundan da koyu görünüyordu çizgi https://www.hizliresim.com/sls0nj4
Sedarda Deletedmom_85 kuruma çizgisi olup olmadığını anlamak için idrar damlattiginiz yere 1-2 damla su damlatin ve bekleyin eğer çizgi kaybolursa kuruma çizgisidir şayet kaybolmazsa o zaman umut var demektir,2 gün sonra tekrarlarsiniz testinizi🌸
Kahveli Deletedmom_85 Niye hüsran olsun canim hala şansın var çalışmaya devam 😊 Bak ben hala regl olmadım 4 5 gün oldu gecikti ama en son regle yakin ilişkimde bi döllenme olduysa diye bekliyorum çünkü normalde geçikmez benim. Bu ay belki oglumu memeden kestim o yüzden gecikme olmus olabilir bilmiyorum