Kevseryldrm don yağ iyi gelirmiş derler ben denemedim ama kasaptan alıp ısıtıp sürebilrmişsin bnm daha doğum olmadan acımaya başladı bikaç gündür sızlıyo ve kaşınıyor gümüş kapak denedim yetmedi zeytinyağ fayda etmedi en son Hindistan cevizi yağı sürdüm kapk kapadım bugün biraz daha iyi sanki dün çok sızlıyor iğne bayat gibiydi