Hamisannee ben 19.haftadayım 7 kilo aldım önceden diyetisyene gidiyodum 12 kilo verdim öyle hamile kaldım. Diyetisyenim hamileliğin tadını çıkar emzirme döneminde cok veriliyor o zaman başlarız dedi cocugum için canım ne çekse yiyorum bu kadar takmayın zaten cocugun peşinde koşmaktan illa ki verirsiniz hem diyete daha rahat uyarsınız. Hamileyken diyet bence çok mantıklı değil