EsmanurTrlBykl ah be cnm seninki çerez kalır benim senaeyoların yanında😂😂😂😂😂 ben de 35+2 yim 17 gün sonra sezeryanım var. Olurken ölücem doğurucam 1 hafta sonra pıhtı atıcak ölücem ölücem de ölücem.. eşim diyorki ay seneye burda yürücek inşallah diyorum başlıyorum ağlamaya.. belkide ömrümün son 20 günü diyorum oooo bendeki enaryı hint filmi misali🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂