seker55 Kızlar benim hcg oranım 9,52 idi pazartesi şu an 1,38olmuş ve lekelenmeye başladım adet olacak gibi bu şekilde yaşayan var mı düşük mü oluyor bu
ggkca seker55 büyük ihtimalle kimyasal gebelik, İnşallah Rabbim kucağınıza alacak şekilde tekrardan nasip eder
Asiye02 seker55 canim ilk bende olmuştum 5 haftalikken degerlerim dustu sonra lekelenme başladı ve kana döndü. Kendiliginden düşük yaptım. Üzülme Allah ne derse o. Yine nasip eder
seker55 Asiye02 Öyle tabi canım allah var iyiki yoksa halimiz ne olurdu bilmiyorum ama üzüldük bu üçüncü oldu bir de hiç çocuğum yok benim
Mucizebeklerkennn Düşük değil maalesef kimyasal gebelik… Kimyasal dan sonra hemen hamile kalınır merak etmeyin
seker55 Mucizebeklerkennn İşallah canlar şimdi doktor mesaj attı kimyasal mış dediğiniz gibi hepiniz hamilesiniz duanız makbul bana dua eder misiniz benim de sağlıklı bir bebişim olsun hanem şenlensin
Umutluanne1 seker55 bazı adet döneminde kadınların beta hormon değeri yukselirmis . Bir arkadaşımin doktoru 13 üzerini ciddiye alıyoruz demişti . Bence o dönemde olduğun için yükselip düştü değerin canım … Hakkında hayırlısı olsun inşallah
Bfduam seker55 muhtemelen kimyasal. kanamanın kaçıncı günü düştü bu değere? Adetten farklı mıydı kan rengi, yoğunluğu, süresi?