Aleynaarslan Hifanurum bende seninle aynı haftayım ve akşam 9da beri aynı durumdayım ama Doğum sancısı olsa şiddetlenir diye düşünüyorum 🤔 kendini belli eder yani
Mehtappp Benimde var bugün ebede randevum vardı göbeğimi ölçtü iki hafta gerilemiş dedi ultrasona yolladı birazdan çıkacam geceden beride ağrım var düzensiz sancım var 38+2 deyim