Bir posta iki cümlelik bir yorum yazarken 4-5 sefer kapaniyo klavye. Üstelik alttaki reklamlara tikliyorum yanlışlıkla yada uygulamanın altta bulunan diğer kısımlarına basiyorum. Bütün yazdığım gidiyo. Şunları yazarken bile kırk defa kapandı klavye. Bir çok kişi bu durumdan muzdarip ama nedense bir çözüm bulunamıyor. Bu yüzden Daha az giriyorum Foruma. Zaten doğru düzgün yorum yapamiyorum yapsamda bildiğin eziyet çekerek yaziyorum az özen göstermenizi rica ediyorum. Nasıl olsa insanlar bir şekilde kullanmaya devam ediyor diye önemsemezlik yapmayın lütfen.!!!