EdanurBa benimde aynı. Doktora gittim dün devlet hastanesine bu haftada normal degil düşük tehlikesi dedi fitil verdi.
Bugün özele gittim idrar enfeksiyonu olabilir dedi baktırdım gercektende enfeksiyon varmıs sanırım ondan. Bakalım sonuclara yarın bakcak doktor ne söylücek