kececix Arkadaşlar merhaba. Ben kahve içmeyi çok seviyorum. Doktorum haftada üç dört kez olabilir dedi ama bazen hergün bir bardak içiyorum. Sizlerin kahve tüketimi nasıl
Papatya-Kokusu kececix canım istiyor ama üşengeçliğime yapmıyorum içsem bir fincan şekersiz türk kahvesi yapıp içiyorum nescafe falan değil de
MinikMucizeninAnnesi Hergün 1 fincan türk kahvesi içiyorum,doktorum 1 fincanın zararı olmayacağını söylemişti. Gerçekten de herhangi bir sorun yaşamadım:)
rengarenkduduv kececix İlk 3 ayı devirdikten sonra her gün 1 fincan türk kahvesi veya 1 kupa filtre kahve içiyorum. Zaten o ilk 3 aylık dönemde canım da hiç istemedi ondan da içemedim.
Bebetonunannesii Vazgeçemedim. Günde bi bardak Türk kahvesi içiyorum ama fazlası zarar herşeyde olduğu gibi