Zeyn_mom Kızlar kontrollerimi devlette yaptırdım doğumu özelde istiyorum medikal hariç( çünkü çok pahalı ) Hangisinden memnun kaldınız artı hangi doktor. Allah nasip ederse sezaryen düşünüyorum🙃
Naneliayran Zeyn_mom ben fiyat araştırmadım ama Gülşen hanıma gidiyorum Anadolu’da ,nasipse doğumu da orda yapıcam
Miray2323 Zeyn_mom canım medikalin adı çıkmış komşum Emre bey de yaptı 3200 e çokta memnundu temizlik,ilgiden
SmyyKrty Zeyn_mom ben doğu anadoluda tedavi oluyorum sami güngör hocadan çok memnunum gerçekten iyi bir jinekolog düşünürsen aklında bulunsun cerrahi bilgisi çok iyi yavrunu sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻