Ozdmrz iyi bir üniversite hastanesinde dogurmanizi tavsiye ediyorum. Bebegi riske atmamalisiniz. Doguma yenidogan yogunbakim uzmani girmeli kesinlikle. Cogu ozel hastanede yenidogan yogunbakim uzmani olmuyor. Ozelde dogum yapcaksaniz mutlaka sorun. Hazir beklemeli, yapisal bir seydir onemli degildir insallah sağlıkla gelsin. 🙏🏻 Riske atmayin bence planli sezeryan ile alsinlar. Sanci cektikten sonra bebek panik olup acil sezeryana alınmak yerine. Planli daha mantikli bence. Stresinizden bebek etkilenir 🙄