SerapTadelenTtnc İyi geceler kızlar pazrtesi olan doğumumu doktorum yarına aldı çünkü rahimde yumuşama kasılma ve sancım vardı ikinci bebeğim zorunlu sezeryan olacağım bebeğimde ters zaten makat gelişli durum böyle olunca vücut normal Doğum sürecine girince doktorum yarın almaya karar verdi sizlerden isteğim benim için dua eder misiniz çok ihtiyacım var benim dualarımda sizler olacaksınız rabbim isteyen herkese nasip etsin sağ Salim herkesi bebeğine kavuştursun 🙏🏻 İnşallah Doğum hikayemle geri dönücem 🤗
2cocukannesi SerapTadelenTtnc rabbim hayırlısıyla senide bebeğinide o hastaneden sağlıklı ve memnun bi şekilde çıkmayı nasip etsin inşallaaahhh❤️❤️
Bhr075 SerapTadelenTtnc Amin 🙏🏽 bacım Allah kolaylık versin insaAllah💕 fazla acı çekmeden rabbim bir an önce bebisini kucağına almayı nasip etsin😍
SerapTadelenTtnc 2cocukannesi Canım ❤️❤️ Allah razı olsun inşallah sağ Salim hepimiz Yavrularımıza kavuşuruz 🙏🏻
SerapTadelenTtnc Bhr075 Allah razı olsun canım inşallah tüm bekleyen dileyen annelerimize rabbim hayırlı kolay doğumlar nasip etsin 🙏🏻
Pembemsii SerapTadelenTtnc allah yardımcın olsun canım sağ sağlim çıkarsınız insallah yavrunda sende 🙏
EbruCnr SerapTadelenTtnc 11.30 da benimde doğumum var 🙈😊 Allahım sanada banada tüm hamilelerede sağlıkla çocuklarını kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏